Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Heeeeeeeeeeelllllllllllllllllllooooooooooooooo Roserians.

How could i not show up 🙂

So many good memories.

KingArthur AKA KA

Lol i even found my old signature

oldsiggie.PNG

Edited by KingArthur
a
  • Like 2
Posted
15 minutes ago, Winniethenoob said:

Welcome back, i asked my mother and she remembered you from the good old days!

Now i do feel old, but Good Kings dont retire. They die in battle 🙂

Posted
1 hour ago, Flowan said:

Good to have you hear, welcome! :EmoteBeg:

Nice to be back. Even if you use my fraze"rosearians" 🙂 came from the old goodmorning posts on NA forum 

Posted
13 hours ago, KingArthur said:

Now i do feel old, but Good Kings dont retire. They die in battle 🙂

I remember you as well Arthur, it’s been a long time. Can’t wait to see what they changed in this version of the game 🙂

• 7 months later...
Posted

He Ka, gewoon Lilian van Nederland. Je hebt me ook op facebook. Ik was geloof ik 39 jaar toen oudste zoon Steven (WinnietheNoob) tegen me zei: He mam, ik weet een leuk online spel voor je, een beetje comic achtig. Sindsdien was ik verslaafd: Aan mijn karakters, maar vooral aan mijn teammembers. Het ontdekken van de werelden, het dom "grinden" = spullen verzamelen, het gewoon een beetje zitten en praten.... Ik was nooit van de pvp (Steven wel- hardcore boy), jongste zoon Tom hield vooral van pvp (vooral van praten, gillen en wegrennen en zorgen dat hij niet geraakt werd). Als gezin zijn we zeker nader tot elkaar gekomen door dezelfde game te spelen.

• Haha 1
  • 4 months later...
Posted
On 9/10/2022 at 6:04 PM, Listro said:

He Ka, gewoon Lilian van Nederland. Je hebt me ook op facebook. Ik was geloof ik 39 jaar toen oudste zoon Steven (WinnietheNoob) tegen me zei: He mam, ik weet een leuk online spel voor je, een beetje comic achtig. Sindsdien was ik verslaafd: Aan mijn karakters, maar vooral aan mijn teammembers. Het ontdekken van de werelden, het dom "grinden" = spullen verzamelen, het gewoon een beetje zitten en praten.... Ik was nooit van de pvp (Steven wel- hardcore boy), jongste zoon Tom hield vooral van pvp (vooral van praten, gillen en wegrennen en zorgen dat hij niet geraakt werd). Als gezin zijn we zeker nader tot elkaar gekomen door dezelfde game te spelen.

Hi, leuk je hier te vinden. Zag je winkeltje staan vandaag denk ik 🙂 Hij hield ook van onmogenlijke plekjes opzoeken 😛